خدمات زيبايي مو پرنيا در زمينه خدمات كراتينه مو و خدمات رنگ و مش فعاليت دارد. خدمات زيبايي مو پرنيا در زمينه خدمات كراتينه مو و خدمات رنگ و مش فعاليت دارد. .

خدمات زيبايي مو پرنيا در زمينه خدمات كراتينه مو و خدمات رنگ و مش فعاليت دارد.

چگونه از موي رنگ شده محافظت كنيم؟

خدمات رنگ و مش پرنيا

خدمات رنگ و مش، تاثير زيادي در جذابيت فرد دارد. مو يكي از مهمترين عوامل تعيين كننده در ظاهر يك فرد است و با تغيير رنگ و حالت آن چهره تغيير زيادي مي كند. هنگام انتخاب رنگ مو بايد به تناسب رنگ با رنگ پوست و چهره فرد توجه كرد. در ويكي پديا آمده است : رنگ كردن مو عملي در انسان است كه باعث تغيير رنگ مصنوعي موها مي‌شود. دلايل اصلي رنگ كردن مو براي پوشاندن موهاي سفيد يا براي آرايش و زينت است. در ادامه ي اين مطلب به ارائه ي اطلاعات بيشتري درباره ي خدمات رنگ و مش و مدل هاي جديدي كه مورد توجه بانوان قرار مي گيرد مي پردازيم.

امروزه بيشتر خانم ها براي جذابيت بيشتر و تنوع، موهايشان را رنگ و مش مي كنند. مدل هاي زيادي براي رنگ كردن مو وجود دارد و اين تنوع باعث مي شود افراد حق انتخاب زيادي داشته باشند. مدل هاي فانتزي، مدل هاي هايلايت، مدل هاي مش، مدل هاي آمبره و مدل هاي ديگري كه روز به روز به عرصه مد اضافه مي شوند، هر كدام داراي طرفداران خود هستند و به افراد اين اجازه را مي دهند با توجه به سليقه و چهره خود و البته مشورت با ديگران مدل رنگي را انتخاب كنند. با وجود تنوعي كه در خدمات رنگ و مش وجود دارد، هر فردي مي تواند رنگ هاي مختلفي را امتحان كند و در مراسم ها به گونه اي متفاوت ظاهر شود.

روش هاي مش كردن موي سر
همانطور كه در ويكي پديا آمده است : مش كردن مو سر با سه روش كلاه، فويل و ديسكي انجام مي‌شود. در روش كلاهي يك كلاه پلاستيكي با سوراخهاي فراوان كوچك را روي سر قرار مي‌دهند و با يك قلاب (مانند قلاب، قلاب بافي) دسته‌هاي مو را از داخل سوراخ‌هاي كلاه بيرون مي‌كشند. بدين وسيله برخي قسمت‌هاي مو از بقيه موي سر جدا مي‌شود. سپس موهاي بيرون آمده از كلاه را دكلره كرده و عمل رنساژ را روي آن انجام مي‌دهند.

 چگونه از موي رنگ شده محافظت كنيم؟
همانطور كه گفته شد رنگ و مش مدل هاي متنوعي دارد كه هركدام زيبايي و جلوه اي خاص به چهره فرد مي بخشد. هر فردي براي اينكه بتواند ماندگاري رنگ و مش مو خود را بيشتر كند لازم است به برخي از نكات توجه ويژه اي كند. به طور مثال:

  • هنگام استحمام مو را با آب ولرم بشوييم و در آخر مو را با آب سرد آب كشي كنيم.

ادامه مطلب را در لينك https://parniahair.ir/color-and-mesh/ دنبال كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۲۲ توسط:خدمات زيبايي مو پرنيا موضوع: نظرات (0)

همه چيز در مورد كراتينه مو

خدمات كراتينه مو پرنيا


خدمات كراتينه مو، پيشنهادي مناسب براي افرادي است كه موهاي وز و آسيب ديده دارند. اين روش باعث زيبايي و سلامت هر مويي مي شود. كراتين، پروتئيني است كه باعث درخشندگي و صافي مو مي شود. براي ترميم موهاي آسيب ديده نيز از كراتين استفاده مي شود. در ادامه ي اين مطلب به ارائه ي اطلاعات بيشتري درباره كراتينه مو و خدمات كراتينه مو و ويژگي هاي آن مي پردازيم.

داشتن مويي زيبا و درخشان تاثير زيادي بر جذابيت چهره ي افراد دارد. كساني كه دوست دارند در موقعيت هاي مختلف تاثيرگذار باشند، اهميت زيادي براي پوشش و ظاهر خود قائلند. مو يكي از مهمترين اجزاي چهره است كه نياز به رسيدگي زياد دارد. خوشبختانه امروزه روش هاي مختلفي براي رسيدگي  مو  وجود دارد، كه يكي از مدرن ترين و بهترين اين روش ها، كراتينه مو است.  اين روش براي انواع موهاي آسيب ديده، وز، فر و ... مناسب است.

 كراتين چيست ؟
در ويكي پديا آمده است كه كراتين (Keratin) يك پروتئين سنتز شده‌ است كه در بسياري از موجودات زنده يك عنصر ساختاري است، كراتين همچنين بهترين نمونهٔ پروتئين فيبري است.كراتين در آب نامحلول است و مي‌توان آن را در پوست برخي از حيوانات، از جمله پستانداران پيدا كرد. گاهي اوقات، اصطكاك بيش از حد، سبب رشد نامتعادل كراتين روي سطح پوست مي‌شود كه به آن كالوس مي‌گويند. سلول‌هايي توليدكننده كراتين به‌ طور مداوم مي‌ميرند و جايگزين مي‌شوند. مولكول كراتين مارپيچ و ليفي است به دور مولكولهاي ديگر كراتين مي‌پيچد و سبب توليد رشته‌هاي كراتين مي‌شود.

كراتينه مو چيست ؟
كراتينه مو روشي مناسب براي كساني است كه مي خواهند موهايي صاف و درخشان داشته باشند و از اتو كردن موهايشان خسته شده اند. اتو مو و ابزارهاي حرارتي در بلند مدت باعث آسيب ديدگي مو مي شوند و علاوه بر اين، نياز به صرف زمان زيادي دارند و عمرشان كوتاه است. با كراتينه مو مي توان بيشترين صرفه جويي ممكن را در زمان داشت و به نتيجه ي دلخواه خود رسيد. جالب است بدانيد، فرآيند كراتينه مو حدودا يك ساعت طول مي كشد، اين يعني شما با موهايي وز و خسته كننده به مركز خدمات كراتينه مي رويد و بعد از حدود يك ساعت با موهايي ابريشمي و درخشان از آنجا خارج مي شويد. عمر كراتينه مو حدود سه تا شش ماه است، كه نسبت به ماندگاري ساير روش هاي صافي مو، خيلي بيشتر است.

با كراتينه مو افراد مي توانند موهاي آسيب ديده خود را احيا كنند و ظاهري زيبا به آن ها ببخشند، دراين روش پروتئين مورد نياز مو تامين مي شود و باعث درخشندگي و صافي آن مي شود. داشتن موهايي زيبا و لخت كه مانند موهاي بازيگران هاليوودي در هر شرايطي حالت خود را حفظ مي كنند و باعث درخشش و اعتماد به نفس فرد مي شود، با كراتينه مو به يك حقيقت پيوسته است. كراتينه مو، روشي ارزنده است كه آرزوي افرادي كه موهاي وز يا فر و آسيب ديده دارند را برآورده مي سازد. اين روش علاوه بر درخشش و صافي، باعث ترميم و تقويت موهاي آسيب ديده مي شود.

ادامه مطلب را در سايت https://parniahair.ir/hair-keratin/ دنبال كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۷:۰۵ توسط:خدمات زيبايي مو پرنيا موضوع: نظرات (0)