خدمات زيبايي مو پرنيا در زمينه خدمات كراتينه مو و خدمات رنگ و مش فعاليت دارد. خدمات زيبايي مو پرنيا در زمينه خدمات كراتينه مو و خدمات رنگ و مش فعاليت دارد. .

خدمات زيبايي مو پرنيا در زمينه خدمات كراتينه مو و خدمات رنگ و مش فعاليت دارد.

خدمات رنگ و مش پرنيا

 
خدمات رنگ و مش پرنيا
مركز زيبايي مو پرنيا ارائه دهنده ي انواع خدمات رنگ و مش با استفاده از مواد اوليه مطمئن و با كيفيت است. گروه آرايشي پرنيا بروزترين مدل هاي رنگ را براي شما انجام مي دهد. اين گروه پيوسته سعي دارد خدمات خود را با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به مشتريان خود ارائه دهد تا رضايت آن ها را كسب كند.

خدمات زيبايي مو پرنيا به شرح ذيل مي باشد:

خدمات رنگ و مش

خدمات رنگ و مش، تاثير زيادي در جذابيت فرد دارد. مو يكي از مهمترين عوامل تعيين كننده در ظاهر يك فرد است و با تغيير رنگ و حالت آن چهره تغيير زيادي مي كند. هنگام انتخاب رنگ مو بايد به تناسب رنگ با رنگ پوست و چهره فرد توجه كرد. در ويكي پديا آمده است : رنگ كردن مو عملي در انسان است كه باعث تغيير رنگ مصنوعي موها مي‌شود. دلايل اصلي رنگ كردن مو براي پوشاندن موهاي سفيد يا براي آرايش و زينت است.

تاريخچه رنگ مو

مصريان كه داراي يكي از بزرگ ترين تمدن هاي باستان بودند، براي پوشاندن موهاي خاكستري خود از رنگ موي طبيعي مانند حنا استفاده مي كردند. سال ها بعد، يوناني ها و رومي ها نيز از عصاره هاي گياهي براي رنگ مو خود استفاده مي كردند. در دهه 1800 زويليام هنري پركين، شيمي دان انگليسي به صورت تصادفي كشف كرد كه رنگ مو را براي هميشه مي توان تغيير داد. پركينز اولين رنگ را در سال 1863 ايجاد كرد، اين رنگ مو مات بود.

رنگ و مش

امروزه بيشتر خانم ها براي جذابيت بيشتر و تنوع، موهايشان را رنگ و مش مي كنند. مدل هاي زيادي براي رنگ كردن مو وجود دارد و اين تنوع باعث مي شود افراد حق انتخاب زيادي داشته باشند. مدل هاي فانتزي، مدل هاي هايلايت، مدل هاي مش، مدل هاي آمبره و مدل هاي ديگري كه روز به روز به عرصه مد اضافه مي شوند، هر كدام داراي طرفداران خود هستند و به افراد اين اجازه را مي دهند با توجه به سليقه و چهره خود و البته مشورت با ديگران مدل رنگي را انتخاب كنند. با وجود تنوعي كه در خدمات رنگ و مش وجود دارد، هر فردي مي تواند رنگ هاي مختلفي را امتحان كند و در مراسم ها به گونه اي متفاوت ظاهر شود.

چگونه از موي رنگ شده محافظت كنيم؟

همانطور كه گفته شد رنگ و مش مدل هاي متنوعي دارد كه هركدام زيبايي و جلوه اي خاص به چهره فرد مي بخشد. هر فردي براي اينكه بتواند ماندگاري رنگ و مش مو خود را بيشتر كند لازم است به برخي از نكات توجه ويژه اي كند. به طور مثال:

– هنگام استحمام مو را با آب ولرم بشوييم و در آخر مو را با آب سرد آب كشي كنيم.

– نبايد مو هر روز شسته شود و اگر نياز به شست و شو بود، شامپو را فقط به كف سر بزنيم .

– مو نياز به توجه دارد و براي دوام رنگ مو بايد از محصولات مخصوص موهاي رنگ شده استفاده كنيم

روش هاي مش كردن موي سر

همانطور كه در ويكي پديا آمده است مش كردن مو سر با سه روش كلاه، فويل و ديسكي انجام مي‌شود. در روش كلاهي يك كلاه پلاستيكي با سوراخهاي فراوان كوچك را روي سر قرار مي‌دهند و با يك قلاب (مانند قلاب، قلاب بافي) دسته‌هاي مو را از داخل سوراخ‌هاي كلاه بيرون مي‌كشند. بدين وسيله برخي قسمت‌هاي مو از بقيه موي سر جدا مي‌شود. سپس موهاي بيرون آمده از كلاه را دكلره كرده و عمل رنساژ را روي آن انجام مي‌دهند.

خدمات كراتينه مو پرنيا

مركز خدمات كراتينه مو پرنيا براي تضمين  سلامت موي مشتريان خود، از مرغوب ترين و بهترين مواد اوليه استفاده مي كند. اين مركز همواره سعي دارد خدمات متنوع و با كيفيت خود را با مناسب ترين قيمت به مشتريان ارائه دهد. چنانچه تمايل به داشتن مويي درخشان و صاف داريد، موهايتان را به دست هاي پرمهارت متخصصان خدمات زيبايي مو پرنيا بسپاريد.

كراتينه مو چيست ؟

كراتينه مو روشي مناسب براي كساني است كه مي خواهند موهايي صاف و درخشان داشته باشند و از اتو كردن موهايشان خسته شده اند. اتو مو و ابزارهاي حرارتي در بلند مدت باعث آسيب ديدگي مو مي شوند و علاوه بر اين، نياز به صرف زمان زيادي دارند و عمرشان كوتاه است. با كراتينه مو مي توان بيشترين صرفه جويي ممكن را در زمان داشت و به نتيجه ي دلخواه خود رسيد. جالب است بدانيد، فرآيند كراتينه مو حدودا يك ساعت طول مي كشد، اين يعني شما با موهايي وز و خسته كننده به مركز خدمات كراتينه مو مي رويد و بعد از حدود يك ساعت با موهايي ابريشمي و درخشان از آنجا خارج مي شويد. عمر كراتينه مو حدود سه تا شش ماه است، كه نسبت به ماندگاري ساير روش هاي صافي مو، خيلي بيشتر است.

منبع : http://tutorials.blogs.bucknell.edu/2020/11/25/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d9%86%da%af-%d9%88-%d9%85%d8%b4-%d9%be%d8%b1%d9%86%db%8c%d8%a7/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۹:۳۱ توسط:خدمات زيبايي مو پرنيا موضوع: نظرات (0)